FAQ Pytania klientów o wycieczki fakultatywne

Organizatorzy wycieczek
1. ORGANIZATOR WYCIECZKI
Zarówno duże polskie biura (np. Itaka, Rainbow, Tui) jak i SocialTravel – polskie biuro z Warszawy korzystają z usług lokalnych biur podróży-organizatorów wycieczek. Każdy z naszych partnerów ma licencję organizatora ministerstwa turystyki w swoim kraju (np. w Turcji – TURSAB). Różnica polega na tym, że my działamy przez Internet na skalę ogólnopolską, dzięki czemu możemy oferować najniższe ceny z niskimi marżami bezpośrednio od naszych organizatorów, a duże polskie biura doliczają sobie kilkaset procent marży.(dodatkowy zysk, wynagrodzenie dla rezydentów itp).

2. UBEZPIECZENIE

Są Państwo dwukrotnie ubezpieczeni, jesteście ubezpieczeni przez polskie biuro przez cały pobyt na wakacjach a także podczas korzystania z wycieczek fakultatywnych, organizator posiadający licencję ma obowiązek ubezpieczyć uczestników wycieczki.

3.ODBIÓR Z HOTELU

Tak na wszystkich wycieczkach fakultatywnych jest odbiór bezpośrednio z hotelu i odwiezienie.

4. ODBYWANIE SIĘ WYCIECZEK

Wszystkie wycieczki odbywają się regularnie. Wysyłamy mnóstwo klientów do Turcji, a nasi partnerzy organizują też wycieczki innym biurom i zawsze mają zebraną minimalną ilość osób.

5. ZALICZKA

Jesteśmy polską firmą z Warszawy, każdą wpłatę zwracamy na prośbę klienta. Można bezpłatnie anulować rezerwacje do 48 godzin przed wycieczką i od razu zwracamy wtedy wpłatę.
Zaliczka działa jak DEPOZYT, nie przekazujemy jej organizatorom przed wycieczką, służy jedynie do zarezerwowania terminu i miejsc, ale w każdej chwili ten depozyt możemy przez to zwrócić.
Zaliczka wynosi zwykle ok 15-20% i jest przelewana na polskie konto bankowe. Pozostałą kwotę dopłaca się w euro w dniu wycieczki w autokarze u pilota. Takie rozwiązanie uważamy za najkorzystniejsze dla naszych klientów, bo nie muszą wpłacać pieniędzy wcześniej u organizatora a mają i tak zagwarantowane miejsce na wycieczki.
Do dokonania rezerwacji jest wymagana wpłata zaliczki. Zapłacić można zwykłym przelewem na polskie konto, po wykonaniu przelewu, prosimy o wysłanie nam potwierdzenia wykonania transakcji w celu przyspieszenia potwierdzenia rezerwacji. Wkrótce wprowadzimy możliwość płatności internetowych Payu oraz możliwością płacenia kartami płatniczymi.

WALUTY

WALUTY
Płatności u organizatorów wycieczek w dniu wycieczki są przyjmowane w złotówkach (w Polsce), euro (Turcja, Hiszpania)(Egipt) i dolarach w zależności do kraju którego turysta się wybiera.

POLSKI PRZEWODNIK

Polski przewodnik
Polski przewodnik lub polskojęzyczny przewodnik jest na większości wycieczek krajoznawczych oraz części wycieczek rekreacyjnych, takich jak np. rejs statkiem. Przy programie wycieczki zawsze jest zawarta informacja na temat polskiego przewodnika.

Na czym polega rezerwacja wstępna?

Wypełnij formularz rezerwacyjny. Wybierz liczbę osób, termin, opcje dodatkowe, wypełnij dane osoby rezerwującej oraz dodaj swoje uwagi do rezerwacji.
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania wstępnej rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące. Nasz Doradca skontaktuje się z Państwem, aby potwierdzić rezerwację. Zniżki dla dzieci będą naliczone dopiero po wypełnieniu formularza i wysłaniu do nas rezerwacji wstępnej. Rabat 10% na rezerwację 14 dni przed wycieczką – wpisz kupon: 14dni, lub dodaj informacje w swoich uwagach. Masz problem z rezerwacją? Zadzwoń do biura w Warszawie: +48 505 304 129


Potwierdzenie rezerwacji wstępnej

Zatwierdzamy terminy wybranych wycieczek oraz naliczamy ewentualne zniżki i wysyłamy do Państwa w celu akceptacji. W potwierdzeniu rezerwacji wstępnej otrzymacie wyliczoną kwotę zaliczki do wpłaty na polskie konto oraz kwotę do zapłaty w autokarze w dniu wycieczki. Ceny podane na stronie mogą różnić się czasem od cen ostatecznych podanych w mailu, między innymi związane jest to z kursem walutowym na dany dzień lub ustalonymi rabatami.


Kiedy wpłacić zaliczkę?

Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, w przeciągu 48 godzin, wpłać ustaloną kwotę zaliczki (zwykle ok. 15-25%) w złotówkach na na nasze polskie konto bankowe. Po otrzymaniu przez nas płatności otrzymasz potwierdzenie płatności.


Na jakie konto bankowe mamy wpłacić zaliczkę?

Aby rezerwacja została potwierdzona, należy wpłacić zaliczkę:
SocialTravel Mateusz Sewastynowicz
Adres: Al. KEN 20/85 Warszawa
konto bankowe w Idea Bank: 63 1950 0001 2006 0493 0864 0002
tytułem: rezerwacja wycieczki „nazwa”, liczba osób
Prosimy o przesłanie na maila potwierdzenia wykonania przelewu.


Czy muszę posiadać przy sobie bilet na wycieczkę?

Wysyłamy do Ciebie bilety elektroniczne do wydruku, z którymi należy stawić się na wycieczki. Na bilecie podany jest termin i przybliżona godzina zbiórki z Państwa hotelu oraz dane kontaktowe organizatora wycieczki. W celu potwierdzenia dokładnej godziny odbioru będzie się kontaktował z Państwem organizator wycieczki. Dzień przed wycieczką otrzymacie SMS z dokładną godziną odbioru. Nie muszą Państwo posiadać przy sobie biletu, potwierdzenia rezerwacji, gdyż po rezerwacji są Państwo już na liście uczestników wycieczki


dopłata pozostałej kwoty w eur/$/zł w autokarze

W dniu wycieczki zostaniesz odebrany z ustalonego miejsca. Na początku wycieczki dopłać gotówką przewodnikowi/pilotowi wycieczki pozostałą część kwoty w ustalonej walucie. Podczas Twojego pobytu zagranicą opiekuje się Tobą organizator wycieczki oraz otrzymujesz od nas bezpłatne powiadomienia sms.


Rezerwacja tradycyjna wycieczek lokalnych, 10% wyższe ceny niż przy rezerwacji online!

Masz możliwość rezerwacji wycieczek bez wpłaty zaliczki. W tym wypadku nie przysługują rabaty.

1. Wybierz wycieczkę
2. Kontakt, tel: 505 304 129
3. PŁATNOŚĆ Wpłać gotówką 100% kwoty w dniu wycieczki w autokarze u pilota


Jakie są korzyści z rezerwacji online?

  • najatrakcyjniejsze ceny przy rezerwacji online
  • do rezerwacji wystarczy wpłata zaliczki (gwarantowany zwrot zaliczki)
  • oszczędność do 70%
  • polskie biuro podróży z siedzibą w Warszawie
  • pewne miejsce w autokarze (na najpopularniejszych wycieczkach, często brakuje miejsc na ostatnią chwilę)
  • zadowoleni klienci
  • bezpieczeństwo
  • gwarancja terminu
  • polscy przewodnicy na większości wycieczek
  • sprawdzone opinie
  • najwyższej jakości organizatorzy wycieczek z licencją
  • wygoda rezerwacji online
  • bezpłatna zmiana terminu
  • bezpłatna anulacja do 48 h przed wycieczką
  • szeroki wybór wycieczek fakultatywnych z całego świata

Rezygnacja z wycieczki, anulacja, zmiana terminu, zwrot kosztów

Anulacja rezerwacji

W przypadku rezygnacji z wycieczki do 48 godzin przed wycieczką zwracamy wszystkie wpłacone przez was środki.

Odwołanie wycieczki

Z przyczyn takich jak siły wyższe lub nie zebranie się odpowiedniej ilości osób wycieczka może zostać odwołana, zwracamy wszystkie środki.

Zmiana terminu

Masz możliwość bezpłatnej zmiany terminu wycieczki jeżeli jest ona dostępna w innym terminie

blog comments powered by Disqus